9 Ocak 2022 Pazar

Senin İçin Aldığım Elbise

 

Senin için aldığım elbise

İnce askılı ve çizgiliydi

Boyu dizlerimin epey üstünde

Ve önden düğmeliydi

“Ne kadar güzel olmuşsun” demiştin

Giyip yanına geldiğimde

 

Nasıl da beğenerek almıştım

Bir yaz rüyası gibiydi

Gerçekten çok yakışmıştı bana

Altında sandaletlerle

 

Gözlerin parlamıştı beni öyle ışıl ışıl

Renkli ve mutlu gördüğünde

 


Senin için aldığım elbise

Başka bir kızın dolabında şimdi

Onu koyduğum ikinci el satış sitesinde

Gördü, beğendi ve almak istedi

 

“Benden daha iyisine layıksın” dedin bir gün

Ve gittin öylece

 

Bunun olduğuna inanamamıştım

Kapkara bir kabus gibiydi

Ömrüm boyunca sürecek

Hiç bitmeyecek sanmıştım

 

Alıştım zamanla yokluğuna ve benim için de

Bitti böylece


(Hilal Uslu)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

3 Yavru Kedi

Bir dükkanın önündeki Bir kolide büyüdüler Üç yavru kedi.