4 Haziran 2019 Salı

Benim Baharım Oğlumdur


Benim baharım oğlumdur
Delikanlılık çağımla vedalaştım
Onu kucağıma ilk aldığımda
Gencecik bir adamdım oysa




















Babalık nedir, nasıl yapılır
Evet, fikrim vardı ama
Aslında hiçbir şey bilmiyordum daha
Onunla öğrenecektim
Benim kanımdan olan bu minik oğlanla

Bundan sonra başka türlü ilerleyecektim
Daha düşünceli, daha dikkatli
Emniyet kemeri takmadan girmeyecektim
Hayatın bazen çok kalleş virajları olan
Sağı solu belirsiz yollarına



Ben; Engin
Genç adamlar içinde bir genç adam
Milyarlarca babanın içinde bir baba

Benim baharım oğlumdur
Bütün çiçeklerim ona


(Hilal Uslu)

Bu şiiri blog dünyasından tanıdığım Engin Çilekçi'nin bir mim yazısına verdiği cevapların birinden ilham alarak yazdım. Yazıyı okuduğum epey oldu. Bu cümle ile bir şiir yazmak o zamandan beri aklımdaydı, bugüne kısmetmiş.

Kendisinin ekonomi, kripto, yatırım, para, siyaset, eğitim, teknoloji ve yaşam hakkındaki yazılarını https://engincilekci.blogspot.com/ adresinde bulabilirsiniz.

2 yorum:

  1. Hilal hanım bazen insan hani çok şey düşünür.O kadar çok şey söylemek ister kelimeler gelir dilinin ucuna ama çıkmaz şuan kendimi öyle hissettim. Size çok teşekkür ediyorum duygularıma bir nevi tercüman olmuşsunuz elinize dilinize yüreğinize sağlık sevgi ve saygılarımla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim ilham verdiğiniz için. "Benim baharım oğlumdur" cümlesine, gördüğüm anda göz koymuştum. Allah analı babalı büyütsün oğlunuzu. Ve olursa, bundan sonra doğacak çocuklarınızı da.

      Sil

3 Yavru Kedi

Bir dükkanın önündeki Bir kolide büyüdüler Üç yavru kedi.